24 februari

idag så vaknade jag av att telefonen ringde det var faktiskt rätt bra at jag blev väckt för annars så skulle jag nog vara jätte pigg ikväll och imorgon ska jag upp tidigt för att vi ska till italien. men iaf så var det elsa som undrade om jag ville hitta på nått med henne oxh johanna och det ville jag såklart. så då gick jag hem till henne. vi körde singstar och elsa och johanna var as duktiga medans jag sög. sen så fixade vi varandras hår också:P. sen till lunch skulle vi göra pannkakor och dom blev lite missbildade,hihi. efter lunchen gick vi till segeltorps konditori och så åt vi semlor för att idag är det ju fettisdagen. när vi hade proppat i oss semlorna blev vi propp mätta. det kändes nästan som att man skuulle spy. så när vi hade vart där gick johanna hem till sej och jag skulle gå hem till mej för att älsa skulle och spela tennis, men då kom jag på att jag hade glömt min hörlurar hos henne satt jag var tvungen att följa med henne hem och hämta dom. fast vi var så mätta satt vi inte orkade gå hem,haha så vi tog bussen. efter att jag hade hämtat dom tog jag bussen hem och nu har jag sett på made. nu ska jag bara se klart på tv och sen måste jag packa det sista. love / jessica


Kommentarer
Postat av: sara

OMG! Jessica , ska du till Italien? Gud va jag kommer att sakna dig<3<3 Kommer du hem tills skolan börjar? I allafall ha det så bra i Italien<3



Puss&Kram



Sara.

2009-02-24 @ 21:19:19
URL: http://prinsessansara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0