italien

hejsan!
jag e ledsen att jag inte skrev nagot igar men jag har inte kunnat sa jag skriver om gardagen nu istallet forst vill jag bara saga att som ni kanske har markt gar det inte att fa nagra prickar over vissa bokstaver eftersom att jag ar i itlaien men jag hoppas att ni fattar enda.

igar
igar sa gick jag upp vid klockan fyra och da var jag skit trott. sen sa akte jag och mamma till june och rebecca for att hamta dom och sen akte vi till flygplatsen och darifran akte vi till italien. nar vi kom fram sa los solen och det var ganska varmt. alla vi trodde att det skulle vara ganske kallt men det var ju bra att det inte var det. sa nar vi kom fram gick vi och kollade i lite affarer. alla kopte varsin vaska min var svart. efter det drog vi till hotellet och lamnade vara saker. sen sa borjade vi utforska staden rom. det finns sa mycket att se har. vi gick typ flera mil kandes det som. efter att vi hade gatt runt och sett i massa affarer gick vi och tog varsin glass pa ett cafe. glassarna var jatte god, nastan den godaste jag smakat. det var ocksa skont att vila lite far att alla hade ont i fotterna av llt gaende. efter glassen gick vi och tittade i ennu mera affarer och sen blev rebecca trott och orkade inte ga mer satt da gick hon och june hem och jag och mamma stannade kvar och tittade i affarer fast vi kopte inget. senare pa kvallen gick vi ut och at mat, man fick jatte mkt mat och det var gott. jag har inge mer att saga om dag 1 i italien an att det var en toppen dag!

idag
idag sa vet jag inte vad vi ska gora, jag tror att vi kanske ska ga till colusseum eller hur det nu stavas. sen sa kanske vi ska se pa nan fontan och ga till nan trappa visstja spanska trappan hette den. vadret idag ar ocksa fint ganska kalt i skuggan men i solen ar det som en svensk sommar ungefar. imorse sa har vi atit en jatte god frukost ocksa. hoppas pa mycket sol idag sa att man kan sola lite ocksa. om jag har tur ka njag skirva lite imorgon ocksa. hoppas ni har det bra dar hemma i sverige for har har jag det kanon. 10000 kyssar osnkar jessica

Kommentarer
Postat av: elsa

hoppas du hare bra i Italien ^.^ pussaokramar<3

2009-02-26 @ 11:46:46
Postat av: Sara

Men gud va mysigt! Hoppas du får det så himla bra i Italien det låter redan som en dröm resa<3<3<3

2009-02-26 @ 18:50:24
URL: http://prinsessansara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0