-

halloj!
nu har jag äntligen kommit hem till sverige. jag är ledsen att jag inte har skrivit på några dagar men jag hittade ingen dator så jag tänkte skriva lite nu. dag 2 i italien åkte vi till någon känd kyrka eller vad det nu var. jag och rebecca tyckte inte att det var så jätte kul men vi var tvugna att följa med endå. så när vi kom dit så var det jätte mycket folk fast vi som tyckte att vi var så tidiga. innan man fick gå in i kyrkan så skulle man göra nån sån här kontroll som man brukar göra när man ska flyga asså man ska lägga väska och jacka på ett band satt dom kan se att man inte har med sej nått som man inte får ha där eller vad man ska säga, men iaf så skulle jag lägga mina saker där och då så var det brottom för att det var så mycket kö satt jag bara la min mobil i min ficka på koftan och sen in i bandet och sen när det kom ut så hittade jag inte min mobil! jag blev fett orolig för att jag har ju alla kontakter och skit på den. men sen så sa mamma och alla att den säkert var i nån ficka och som tur hade dom rätt jag hade letat i alla fickor trodde jag förutom i den fickan som mobben låg i, haha jag är bara för patetisk asså:P. på dag 3 alltså igår så åkte vi till colosseum och tittade där. senare på kvällen så skulle vi ut och leta efter en mysig resturang och då träffade vi några tjejer som var från sverige fast dom var typ barnflickor i italienoch dom visste ett bra ställe där man kunde äta på så dit gick vi. där åt vi pizza och dom var jätte goda. efter pizzan gick vi till en glass bar och åt god glass. efter glassen tog vi bussen hem igen till vårat mysiga hotell och gick och la oss för att idag skulle vi ta och resa hem till sverige. jag skulle vilja stanna längre mer än en vecka liksom men vi hade ju ingen aning om att det skulle vara så bra i rom satt det var drf vi inte stannade länge, men nu vet vi det till nästa gång:D. hoppas alla andra har haft ett lika bra lov som jag har haft. love /jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0