Tråkiga söndag

Hejsan
Jag hatar verkligen söndagar för då ere ju liksom skola imorron och alla läxor man måste göra  och inneträningen som inte är så fantastiskt kul haha.Men jag är ändå på ganska bra humör för nu har vi bokat
biljetter och hyrt hus i frankrike och det bästa är att Jessicas familj ska följa med.Men i allafall idag
så har det inte hänt så mkt har ju vart på träningen och då hade vi ngn special tränare haha
de var fett jobbigt.Efter de så åkte jag hem och när jag var hemma så duchade jag städa mitt rum
och pluggade lite på so för vi ska typ ha nån redovisning på onsdag.Så nu har jag faktiskt gjort lite nytta
istället för att bara sitta vid datan eller tvn eller nått annat onödigt.Ikväll ska jag nog titta på Isurvived the japanes gameshow (stavning?) haha det är fett kul och efter de så ska jag nog kolla på beck om jag orkar.Puss puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0