Torsdag

Hej alla sötnosar
Förlåt för att jag inte skrev igår men jag hann aldrig för vi höll på med designen typ hela kvällen haha.
Men idag har jag ju vart i skolan som alla andra dagar de började med no och på no:n så skulle vi ha
ngt läxförhör om kroppen och de gick väl rätt så bra.Efter non så hade vi matte och vi fick till baka våra
prov det gick inte så jätte bra men jag blev iallafall godkänd så det var ju tur iallafall.Sen så var det
livskunskap, vi snacka typ om att de var några i vår klass som var lite utanför aja sen var det iallafall mat
det blev soppa usch det var asäckligt så min lunch blev några mackor:PNär vi hade ätit klat så drog vi
till so lektionen vi skulle börja på ett grupparbete om grekland kanske inte så intressant men ändå.
Sista lektionen var svenska när den var slut så ringde jag elsa och frågade ifall hon och några till ville
gå på bio men de kunde inte:'(Hursomhelst så åkde jag hem direkt för jag skulle ju bleka slingor, och
när mamma och jag kommer dit så säger frisören att de har blivit ett missförstånd och att jag inte kunde
bleka slingor idag, snacka om att jag blir arg menmen.Vi bokade iaf en ny tid på onsdag så jag hoppas
att det inte blir nått knas då.Nu gör jag väl inget speciellt ska nog bara chilla resten av kvällen.

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0