Tidsfördriv

Du kommer från: Sverige
Du heter: Fanny
Hur gammal är du: 13
När fyller du år: 9 februari
Tycker du om någon just nu: Nej
Om sex månader: är jag säkert i frankrike/spanien med jessica
Jag samlar på: Ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 7.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Hur svarar du i telefon: Hallå
Är det okej att gråta: Japp
När grät du senast: vet inte riktigt
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren självklart
Laddar du ner musik och film från Internet: Yes
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det ni haha.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte haha
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Olika, 8-11 haha.
Har du piercing: Räknas öronen?.
Vill du gifta dig: Ja, när jag är typ trettio.
Vill du ha barn: Samma där, när jag är trettionånting.
Solar du ofta: På sommaren ja, men aldrig solarium,.
Är du bra på att laga mat:
Gillar du att dansa: nje
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Tror du på ett liv efter döden: Absolut inte, även om jag skulle vilja att det var så. Jag tror att man ligger och ruttnar i jorden bara.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nix
Vad heter du i mellannamn: Sofia hahaha
Vilken är din favoritglass:Magnum mandel
Vilken ögonfärg har du: blågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej.
Är du beroende av något: typ att ducha haha
Hur ofta tränar/motionerar du: Nja inte så ofta på vintern men på sommar tränar jag fotboll
Senaste låt du hörde:My life would suck with out you
Vad gör du på helgerna: Olika
Brukar du bädda sängen: Nej haha.
Hur många timmar sover du på en natt: 7-10, oftast.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nepp
Vad var det senaste du sa: Hallå
Önskar du att du bodde någon annanstans: mm
Vem kramade du senast: Jessica tror jag
Saknar du någon nu: Ja
Hur många lampor har du i ditt rum: två
Vem ringde dig senast: Nått nummer, jag vet inte vem.
Vad är du allergisk mot: Inget.
Var du glad igår: Japp .
Vad är din favoritfärg: jag har ingen favoritfärg men blå är min färg i alla fall.
Sminkar du dig: Ja
Hur ser ditt rum ut: Fult.
Känner du dig värdelös: Nej haha
Har du somnat i skolan någon gång: Aldrig
Tror du på gud: Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0