skärholmen

nu har jag precis kommit hem från skärholmen där jag vart med rebecca. vi möttes ca halv ett vid juringe allé och sen så gick vi till skärholmen. när vi kom dit så köpte jag ett par skor från stadium och en foundation från kicks som det var rea på. som jag skrev i förra inlägget så ville jag köpa ett halsband men tyvärr så hittade jag inget som jag ville köpa. sen så gick jag och rebecca till donken där vi åt lite. sen på hm så kunde man ta 3 plagg och bara betala för 2 men då så hittade rebecca en tröja som hon ville ha och då visste jag en kofta som jag hade tänkt köpa förut som jag tänkte attt jag kunde köpa idag men då fanns det ju inte i min storlek ;(, synd synd. så då gick vi hem och nu ska jag börja gå och hämta min lillebror. pussar

här kommer en bild på det jag köpte;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0