Min dag

Hello sweeties
Det var asskön dag i skolan idag vi hade bara 3 lektinoer no,so och svenska.
Matten var inställd för Lena var inte i skolan idag och livskunskapen ställde
Marianne in fett snällt.Men vi fick iallafall 2 och en halv håltimme så vi drog
till maestro och käka pizza mumms mycket bättre än skolans mat om jag
får säga de själv.När vi hade ätit klart så gick vi tbx till skolan och vi hade redovisning
det gick rätt så bra jag var med Jessica och Madde.Sen var det bara svenska
kvar som blev rätt så meningslös det ända vi gjorde var att Fredrik skällde
ut oss frö att vi var för stökiga i korridoren och så läste han lite i någon tråkig bok.
Efter skolan så åkte jag och jessica till kk hon köpte 3 tröjor tror jag men jag köpte
ingenting för jag hade inte med några pengar så det blev inge shopping för mej idag.
Nu gör jag inte  så mkt ska väl börja packa lite inför fjällen för vi åker på lördag.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0