Måndag

Hallojjsan
klev nyss ur duchen & har nyss tagit bort allt smink.Orkar inte gå in på vad vi gjorde
i skolan för jessica har ju lixom redan skrivit allt så det är nog lite onödigt hahaha.
Men det var iallafall en rätt skön dag vi slutade 2 helt okej tycker jag.När jag kom
hem så pluggade jag lite på engelska det var faktiskt jättelätt.Sen så kom mamma
hem och vi åkte iväg till tandläkaren för jag skulle ta bort tandsten fast jag hade inte
så jättemkt tandsten då de gick rätt så fort.Efter de så åkte vi  hem och åt mat vi åt
kött, klyftpotatis och tsatsiki mumms.Och nu så ska jag nog förbereda lite smått
inför imorgon för vi sk ju till romme de kommer bli askul.Btw förlåt att jag inte har
laddat upp några bilder men de kommer komma bilder imorgon från romme
jag lovar sen kanske jag laddar upp dagens outfit och sånt där men nu ska jag
gå och måla naglarana.Puss&Kram

Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0