måndag

i eftermiddag har typ inte gjort någon nytta, har mest suttit vid datan och tv o degat.
men sen nu lite senare har jag börjat packa lite. jag tycker att det är så svårt att
packa för att jag brukar alltid ta med mej fel saker. men eftersom att vi inte
ska vara bort så länge är det inte så mycket jag behöver packa och det är ju skönt.
nyss så kollade jag på en massa bilder på mej och fanny som jag hade på datan.
så jag har tillbringat flera timmar snart av att bara titta på bilder. så jag tänkte
slänga in bara några stycken på oss. ha en trevlig kväll <3 / jessica


Kommentarer
Postat av: Sara

Ohh! Fina bilder:)

2009-02-24 @ 16:16:08
URL: http://prinsessansara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0