lördag

heej
idag så har jag vart med elsa som ni kanske redan har läst, och vi hade jätte kul.för det mesta så spelade vi wii och sen så spelade vi lite kort också. som synd var kunde jag inte stanna hos henne så länge för att dom skulle typ ut och äta för att hennes pappa hade fyllt år. så efter att jag hade vart hos elsa så var jag tvungen att följa med papppa till ica för att han skulle handla mat. sen när vi kom hem så skulle vi tydligen åka in till hard rock café och äta, fast när vi kom dit så var man tvungen att vänta 1 timma innan man kunde få ett bord så då orkade ivi inte vänta där satt vi åkte till ett annat ställe och åt. när vi hade ätit klart åkte vi hem och såg på det sista som var kvar av melodifestivalen. eftersom att jag inte såg alla bidrag så kan jag inte säga vem jag tyckte var bäst. imorgon ska jag nog upp tidigt för jag måste åka till stallet  tidigt. ´fast jag fattar inte hur jag ska orka för just nu håller jag på att somna:P. men jag måste ta bort sminket, borsta tänderna och byta om innan jag kan lägga mej i min sköna säng. // jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0