Lördag

Hejsan hoppsan
Idag så har jag inte gjort mkt alls, mamma och jag åkte till en affär för att kolla på ridbyxor men de fanns  inga bra.Sen åkte vi och fika på ett cafe.Efter de så åkte vi hem och jag kollade på en film och gjorde mina läxor.Till mat blev det tacos och en tårt bit slank också ner haha(tjockis jag).Nu gör jag inte så mycket håller bara på lite med photoshop. Senare ikväll ska jag nog mysa ner mej i soffan med chips och kolla på Wallande. puss&kram/fanny


haha hittade en rolig bild på Elsa, Johanna, Elin och Frida.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hejhej, fin blogg!!! men nt så fin bild på oss heheh

//Johanna

2009-02-08 @ 14:34:40
Postat av: Fanny

jo bilden var ju jättefin på er:P

2009-02-09 @ 14:58:45
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0