I <3 weekend

Hej alla söta läsare
Dagen började inte direkt bra försov mej men som tur va så kunde mamma skjussa mej till skolan så jag
kom inte försent ialafall.Första lektionen var so vi skulle tydligen vara i datasalen och leta info om grekland
*snark*Sen hade vi träslöjd håller på med en bricka när träslöjden var slut så gick vi och käkade.Men efter
skolan gick jag natta jessica issa och nessa till heron city och såg på ''i taket lyser alla stjärnor'' alla tyckte
att den var jätte bra utom natta haha hon gillade visst bara filmer med action med :P nu gör jag inte speciellt
Vi har typ gäster så jag får väl vara lite social bye.

Fanny

Kommentarer
Postat av: michelle

neej! "I taket lyser stjärnorna" ! va´r dt! <33

2009-02-14 @ 19:20:36
Postat av: Fanny

jaha haha okej:P<3

2009-02-15 @ 19:28:29
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0