Fjällen

Hejsan
Idag var det skola som alla andra dagar rätt så skön dag började med so efter de så var det träslöjd
jag håller på med en bricka är nästan klar fast den kommer inte att bli fin alls hahah.Anyway sen så
gick vi och åt det blev köttbullar ris och någon sås helt okej.På engelskan fick vi kolla på en urtråkig
engelsk film, höll på att sommna hihi.Sen när vi skulle ha matte så var ju Lena borta som vanligt så
vi fick ha en vikarie med ihopväxta ögonbryn euuw nog om de sista lektionen var iallafall svenska
jätteskön lektion tkr jag för vi skulle bara läsa och jag läser en jätte bra bok som heter ''när jag hör
din röst''(twilight tvåan) fick den i present men har aldrig hunnit läsa den så jag började med den idag.
När skolan var slut så sa jag hejdå till alla för det är ju sportlov nu i like i like.När jag kom hem  så
började jag packa klart alla grejer inför fjällen för vi åker imorgon kommer bli jätte skönt att komma
bort ett tag och att få träffa lollo som fyller 13 år idag hihi.Jag kommer tyvvär inte kunna blogga nått
under lovet eller jo kanske om jag får låna lollos data men de kostar oengar i minuten så isånnafall
får det nog bli ett kort inlägg.Men jag slänger iallafall in en packlista om allt jag har packat.Puss/Fanny
*nececär-med tanborste sminkprylar krämer i m.m
*2 par jeans
*2 mjukisar
*underkläder
*skidprylar-hjälm skidjacka skidbyxor m.m.
*3 T-shirtar
*1 kofta
*3 tjocktröjor
*nattlinne
*mina mysiga duntofflor
*kamera
*filmer
*underställ
*1 flis



Kommentarer
Postat av: michelle

ja åker oxå imorn !! :D <3

2009-02-20 @ 16:45:31
Postat av: jessica

och jag kmr sakna er båda<3

2009-02-20 @ 17:21:36
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0