9 februari

hejsan<3
idag började jag klockan 8 med no, vi gjorde typ nått fingeravtryckstest eller nått sånt. sen var det idrott och då skulle jag göra min dansupp. jag trodde faktiskt att det skulle gå jätte dåligt men det tycker jag inte att det gjorde, eller detvar ju helt okej. sen så skulle vi ha svenska men fredrik var typ sjuk satt vi fick håltimma istället. då höll vi typ på och tog massa bilder och så satt vi typ bbara och snackade. sen var det engelska och efter det var d ea. sen så var det klassråd i baa 5 minuter,haha. riktigt skönt. efter skolan gick jag hem och lyssnade på musik. idag så ska jag nog åka och rida jag kanske ska plugga lite också men jag får se... oj jag glömde visst att säga att fanny fyller 13 år idag. nu har vi typ vart kompisar i flera år. /// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0