6 februari

Hallå där ute!
idag så var de skola som vanligt, började 8 och slutade 2 så det var helt okej. Efter skolan så gick jag och Jessica till ngn mobil affär för hon skulle fråga nått om hennes nya mobil sen så handlade vi lite grejer på ica. Sen så gick vi hem till henne och började baka tårta för vi skulle ju ha en liten fest:) Men iallafall sen så åkte vi till Frida för att hämta upp alla tjejor för att vi skulle åka in till stan och köta laser dome det var fett kul, men jag var typ sämst av alla haha och Elsa typ bäst.Sen när vi skulle åka hem så pajade typ Anettes bil så vi fick typ åka in på nån mack och vänta tills pappa kunde komma och hämta oss.När vi kom hem var alla jätte hungriga så vi åt tacos som var väldigt gott. Efter de så gick vi ner för att kolla på en film som hette Fischy eller nått men den sög yp så vi såg bara nån halvtimme eller nått sånt, sen öppnade jag och Jessica våra paket (jättefina grejer).Anyway så hade Elsa skrivit en sång som hon sjöng för oss hihi den var fett bra maha.Jessica kommer nog ladda upp massa bilder sen för vi hade typ tagit 152 stycken hihi aja nu ska jag gå puss/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0