5 februari

imorse vaknade jag av att hela familjen kom in i mitt rum sjungade med paket och frukost. ja för idag fyller jag ju faktiskt 13 år  *stolt*. ja jag fick några saker kanske lägger in bild senare. och sen så var det ju skola idag igen. vi började med matte och då gjorde vi inget speciellt bara jobbade i boken typ. sen var det no och livskunskap och på livskunskapen höll vi på och gjorde en massa mål som klassen skulle ha för att det skulle bli bättre arbetsro.sen var det mat det blev nån kyckling med ris, det var faktiskt ganska gott för en gångs skull. sen var det so och svenska med fredrik. på rasterna körde hela klassen snöbollskrig eftersom att det har kommit så mycket snö. och det var förstås kul, fast jag blev hel våt. och nu lite senare på dagen har mina kusiner kommit hit och grattat mej. och nu är det inte många dagar tills fanny fyller år. och efter att hon har fyllt år fyller även sara och michelle år, ja det är verkligen många som fyller år i februari. i min förra klass var det 3 stycken som fyllde år på samma dag i februari, haha. imorgon är det fredag och det ska bli skönt med helg. och på måndag har jag min dansuppvärmning i skolan, asså jag fattar inte varför man ska ha det?! dom säger typ att det är nått mål för 6:an men det är ju typ bara min skola som har det, skumt tycker jag. men nu ropar små kusinerna att jag ska komma,haha dom är för söta. puss eran jessica<3


Kommentarer
Postat av: emmalouise

grattis jessica! :)<3

2009-02-05 @ 18:50:53
URL: http://louwiisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0