23:38

Tjo
Sorry för att jag inte skrivit nått i dag med de har liksom inte funnits tid för det.
Har nyss kollat lite på tv men de gick inget bra så jag bara zappade lite grann.
Jag kan berätta lite om min dag,först när jag vaknade så åkte jag och mamma
iväg för att kolla på skid byxor till mej för vi ska ju åka till romme med klassen
på tisdag men vi hittade ialafall ett par som tur var annars hade jag ju inte kunnat
föja med hihi.Sen så åkte vi hem en snabbis och sen åkte jag vidare till eva på
och på vägen dit så köpte vi en present till mamma som fyller år imorgon grattis grattis.
När jag kom till Eva så åkte vi och åt på resturang och så fick jag några presenter
för jag har ju fyllt år.När vi hade ätit klart så kom mamsen och hämtade mej så åkte
vi hem och då hade vi tydligen gäster idag igen haha så vi spelade  pingis kollade
lite på melodifestivalen inte för att det är så kul men jag tittade på de iallafall.
Nu gör jag inte så mkt ska nog lägga mej och läsa min bok puss&kram

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0