23 februari

hej alla läsare
imorse vaknade jag av att telefonen ringde. det är så typiskt att den ska ringa och väcka en. men jag orkade inte springa upp och svara satt jag låg kvar i sängen i ungefär en halvtimme. sen så gick jag upp och tog en dusch. sen så ringde jag rebecca för att vi hade tänkt igår att vi skulle åka in till stan fast hon orkade typ inte det idag så det fick bli skärholmen istället. så vi ska ses om en timma och sen ska vi dra dit. fast vi hinner nog inte vara där så jätte länge för att jag har lovat att hämta min lilllebror halv 4. i skärholmen vill jag köpa skor. och sen så kanske nått halsband också, jag har typ inga halsband så det är på tiden att jag köper ett :D. men nu måste jag börja klä på mej och allt sånt där. puss jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0