22 februari

jag är ledsen att jag inte har skrivit något idag men jag faktiskt inte förns nu haft tid med det, hoppas ni kan förlåta mej. idag på morgonen när jag vaknade drog jag och mamma direkt till stallet för att vi skulle hinna med att rida. så vi red ut nån stans i skogen och vi red typ vilse, det var rätt läskigt tycker jag eftersom att mobilerna inte funkade mitt ute i skogen. men som tur var träffade vi några som hittade ut ur den STORA skogen. när vi väl kom till stallet fick vi skynda oss för att vi skulle hinna hem. när vi kom hem fick jag byta om snabbt och sen skulle jag på en annan träning:P. efter den så åkte vi hem. som vanligt när vi kom hem så skulle min lillebror börja tjaffsa om en massa saker,haha. men sen till slut hade han inget mer att säga så jag kunde springa till datan och skriva detta inlägg:D. så har min dag sett ut och nu ska jag se på tv. puss och kram / jessica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0