20 februari

tjenixen:)
håller på och ser på tv som jag har gjort i ett bra tag nu:P. äntligen är det sportlov gud vad skönt och slippa skolan i ett tag. som vissa kanske redan vet så kommer jag att åka till italien i några dagar och det ska bli kul. hoppas att jag hittar någon dator där så att jag kan blogga lite eftersom att fanny kommer att vara i fjällen och då kmr hon kanske inte blogga:/ idag efter skolan så gick jag och vanessa till tobak för att vi skulle möta issa där satt vi kunde gå hem tsm, det var faktiskt jätte kul att gå med dom:P. sen när jag kom hem gjorde jag typ ingenting bara gick runt i huset och tråkade,hihi. jag har inga planer för kvällen men jag hoppas att det går nått bra på tv satt jag inte ruttnar framför datan hela kvällen. / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0