18 februari

idag orkar jag inte skriva så mycket om skoldagen eller det hände typ inget speciellt. på spanskan så hade vi ett litet läxförhör men det gick inte så jätte bra hade inte tränat så mycket, vi hade också ett läxförhör på engelskan men det var inte skriftligt satt man behövde inte säga något om man inte räckte upp handen. men efter skolan så gick jag,michelle och natta till lärar rummet för att vi ville vet om våran lärare skulle ha vikarie imorgon för om hon inte skulle ha det ska vi få sovmorgon men ingen visste om hon skulle ha det satt då får man väl komma som vi brukar imorgon. sen nör vi skulle gå hem så stötte vi på några tjejer som kom från nån annan skola och dom undrade om dom fick fråga några frågor om fjortisar för att dom skulle göra nån undersökning eller nått sånt. så vi sa att dom fick det och så filmade dom oss också, lite pinsamt :P. men sen när dom hade gjort det så gick jag hem i det iskalla vädret. höll på att frysa ihjäl.det är skit kallt. när jag kom hem så gjorde jag inget speciellt övade lite på so för imorgon ska vi redovisa om grekland. men nu ska jag läsa lite i frida tidningen som jag fick för nån dag sen. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0