17 februari i romme

hejhej
kom nyss hem från romme, där jag vart med skolan. det var jätte kul där jag ångrar mej inte att jag fick kömpa mej upp tidigt på morgonen:P. bussen från skolan gick kl 6 på morgonen och sen åkte vi buss i ca 3 tim, sen när vi kom dit var det inte så jätte mkt folk men sen lite senare kom det mer folk. det var jag,fannt,michelle,madde och sara som åkte tsm. alla var jätte duktiga,fast jag sög,haha. men jag åkte iaf inte in i nått hus den här gången. när vi hade åkt ett tag så drack vi varm choklad uppe på toppen, det var jätte mysigt att man kunde gå in och värma sej efter en åktur. sen så åkte vi ännu mer och sen nån timme senare gick vi och åt, då när vi skulle handla mat såg vi tim,haha jag har inte sett han sen sommarlovet men han var sej lik. för dom som inte vet vem han är så gick  ja i samma klass som han förra året. efter att vi hade värmt oss och ätit åkte vi mera skidor. visstja jag har glömt om att skriva om våran buss chaufför, han höll på och svärde åt oss och sa att vi var knäppa och allt  var det va, tillochmed lärarna tyckte han var knasig. pallar inte skriva mer om dagen eller det har inte hänt så mycket mer:P. ska äta nu. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0