16 februari

hejhej
kom nyss hem från skolan. idag så började halva klassen klockan 8 med no där gjorde vi typ en massa olika stationer eller nått sånt. efter det så var det idrott vi körde badminton och vollyboll, det var rätt kul. sen så var det svenska och då skulle man vara två och två och hitta på en jobbig situation och sen så skulle man byta med nån annan så skulle dom andra diskutera en lösning. då bytte jag och fanny med patrik och då så skrev vi en lösning och sen lämnade tbx den och då sa han att han typ inte tyckte om våran lösning:S , man ba: ehh??. det var ju liksom vi som skulle tycka om den inte han?,haha då sa vi men vi gillade inte din och då blev han typ helt röd och fick inte fram ett ord:P. ja så såg min svenska lektion ut:P. men sen så var det mat och det blev tomtegröt , hallå är det inte februari?! efter maten var det engelska och marianne dampa typ, jag tror nog att jag aldrig sett henne så arg. sen var det bara egetarbete och klassråd kvar och då hände inget speciellt typ. men sen när jag gick hem så dampa min mobil och den funkar fortfarande inte ja venne vad det är med den, jag blir så jävla irri :@ imorgon är det nån friluffsdag eller vad man nu ska kalla det och då ska jag åka skidor!!, det ska bli fett kul fast jag suger typ på det, men fanny, michelle och sara är ju bra satt dom får nog lära mej, sist jag åkte höll jag på att åka in i ett hus haha. det som kommer att bli jobbigt imorgon är att bussen går klockan 6 på morgonen, kommer aldrig palla asså!.. men nu ska jag träna på engelskan. bye


Kommentarer
Postat av: Elsa

du skule jue ha bilder(A)

2009-02-16 @ 15:40:15
Postat av: Sara (you now who i am)

Det kommer bli så roligt imorgon;)

2009-02-16 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0