11 februari

hejsan idag så började skolan klockan 8.10 ingen sovmorgon idag. först så hade vi matte och så pallade inte jag och fanny jobba i boken för att vi inte fattade nått satt då passade vi på att göra våra läxor,haha. efter matten hade vi bild med våran skumma bildlärare, vi skulle typ rita nån sen ur en film som vi har sett på dom senaste lektionerna, jag hade ingen aning om vad jag skulle rita satt för mej blev det bara ett helt blankt papper i slutet av lektionen fast det var nog bara för att vi bara hade några minuter på oss att börja rita eftersom att han hade pratat om hur vi skulle göra i hela 45 minuter. sen så var det spanska och då fick typ alla killar gå ut ur klassrummet för att inga tjejer vågade prata när dom var med haha men michelle var den enda som var modig och pratade när killarna var där:P. efter spanskan var det musik som jag hatar-.- vi skulle typ spela piano och jag suger. sen var det äntligen lunch och då blev ddet typ nån köttgryta m ris. sen så hade vi engelska och då hade vi nåttt förhör på glosor och det gickväl bra.sen så var det svenska och då sa fredrik att vi inte skulle ha nån so för att han skulle bort till nån skola och göra nått jag venne vad... men det var ju skönt att slipppa son så då fick vi ju sluta klockan 14.10 istället för 15.25. så när vi hade slutat sprang jag och fanny till bussen och sen drog vi hem till henne. när vi väl kom hem så gjorde vi knappt nått men sen så såg vi på wild child. jag tycker att den var jätte bra:). jag tror att fany också tyckte det faktiskt. men nu ska jag plugga lite. oj glömde säga att idag så fyller sara 13 år grattis,grattis. alla fyller typ år i februari. hare gott/ jessica


Kommentarer
Postat av: Sara (you now who i am)

Ohh!! Tack älsklingar! Va glad jag blir<3<3<333

2009-02-12 @ 17:54:11
Postat av: emmalouise

Haha du var inte den enda som satt med ett blankt papper, jag gjorde ingenting på hela lektionen XD

2009-02-12 @ 21:01:54
URL: http://louwiisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0