10 februari

hej bloggen och alla sexiga läsare
idag har det vart skola min skönaste dag. hade sovmorgon vilket var skönt. imorse när jag vaknada så skulle jag gå till toan för att fixa mej och då snubblade jag på tröskeln eller vad det heter och jag fick skit ont i tåån, det har värkt hela dagen och inte förns nu har värken börjat släppa, skit jobbigt asså. efter skolan så hade jag utvecklingssamtal och det gick ju bra, mamma blev så glad när hon såg mina fina resultat i alla ämnen satt hon började gråta, haha nej jag skojja men det hade väl gått rätt bra för mej tycker jag iaf. snart hoppas jag att fanny kommer och hämtar mej eftersom att vi ska till ridningen och det är hoppning,YES! men nu ska jag börja byta om eller nej föresten dom kommer ju typ inte förns om 1 och en halv timme,vad du´m jag är:P. men jag kanske ska plugga lite nu istället, det är ju alltid bra att göra vi har ju engelska läxa tills imorgon. kyss och smek sänglek eran jessicaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0