10 februari

Halloj
Har nyss kommit ut från duchen, så nu känner jag mej ren och fräsch.Jag och Jessica var som sagt på ridningen för ett tag sen vi hade hoppning och jag valde först yeey:P och jag tog zilja ofc.Efter ridningen så åkte jag hem och fick typ äta snabb´mat för att vi inte hade nått annat inte så jätte gott men det fick väl duga.När jag hade ätit klart så började jag titta på mina läxor först så var det  engelska som vi skulle översätta en text+glosor sen hade jag franska också det gick rätt så snabbt för det var bara ngn enkel uppgift,och så hade jag no också men de orkade jag aldrig göra haha lata jag:p det handlar om människokroppen,skellettet och annat skit haha det är fett tråkigt menmen.

Puss på rumpan/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0