tisdag

hejhej!
vaknade typ sju av att väckarklockan ringde men jag var skit trött så jag sov lite till.När jag till slut hade pallrat mej upp så blev de väldigt stressigt men jag han tillslut till busshållsplatsen.Menbussen är ju typ sen som vanligt så jag kommer försent till skolan iallafall.Lyckat.Skoldagen rullade på som vanligt.Vi hade en jättelång håltimme vid lunch så vi tänkte gå till pizzerian och äta men det blev inte så.I slutet av håltimmen så blev de typ ett slagsmål mellan några killar i min klass eller den ena går i en annan klass.Sista lektionen var typ gympa och vi skulle spela fotboll inte så värst kul haha.Efter skolan gick jag hem och märkte att jag hade glömt mina nycklar.Så jag ringde julia och fråga om jag fick vara hos henne tills nån kom och släppte in mej och självklart fick jag de.Hon var redan men en kompis innan jag kom men vi va alla tre först kollade vi lite på the ring och sen spela vi lite fotboll.Och efter ett tag så gick jag hem och nu måste jag plugga har jätte mkt läxor.Puss/fanny

mina skolböcker blää.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0