tisdag

hej:)
har varit hemma i ett tag nu och läst i den nya frida tidningen som jag fick idag. skolan gick väl bra. tisdagar är så skön dag i skolan för vi har en jätte lång håltimma. visstja tarkan bjöd på tårta idag för att han har fyllt år. den var jätte god och väldigt mättande. sista lektionen skulle vi ha idrott men läraren skulle ta klassfoto så det blev ingen idrott. så efter skolan gick jag hem till frida för att jag,frida och johanna skulle ut och springa. det var skönt att komma ut och röra på mej för det behövdes,haha. efter att vi hade vart och sprungit var vi hos frida ett tag. hon har köpt en kanin som var jätte söt. kanske lägger upp bild på den sen:) men nu så ska jag plugga. kisses / jessica

Kommentarer
Postat av: frida

haha aa det va jätte skönt att springa:P

<3

2009-09-16 @ 09:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0