test

Har tråkigt så jag gör ett test som jag tog av ericas blogg hoppasdet var ok;)
1.Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.

4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Kan du komma in nu?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Japp:) är det kul där du är då?<3

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hej görs?<3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja!:P

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag vet inte:) men vi har gansak mkt att välja på så vi kan ju bestämma de då:)men hur mkt pengar ska fu ha med dej?:)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hihi<3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Nej. Jag slutade för jätte länge sedan.:p<3

8. Vad vill du höra mest av allt?
Heej:)Vad gär du?<3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Kommer du på träningen idag?messar från mammas mobil
johannna
10. Din romantiska replik?
Fixat

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Bra:D<3 men jag slutar tio över två

/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0