stan!

nu så har jag kommit hem från stan och skärholmen. efter skolan så åkte jag,fanny,damla,michelle,madde och tarkan in till stan. sen så gick vi där i några timmar och jag köpte inget förutom en present till pappa. efter att vi gått i stan så gick vi till gamla stan och åt på damlas pappas resturang. på resturangen åt alla pasta för att det var ju en italiensk (stavning?) resturang, och maten var då jätte god:) efter maten så ville alla typ hem men jag och tarkan skulle vilja ta en sväng på hm men vi orkade inte gå till t-centralen igen så att vi tog tunnelbanan till skärholmen istället för till fruängen som dom andra gjorde. eller visstja damla följde också med mej och tarkan. när vi väl kom till skärholmen gick vi raka vägen till hm och jag köpte ett linne medans tarkan köpte lite annat. linnet jag köpte var egentligen 1 storlek förstor men jag orkade inte bry mej för att jag behöver det till imorgon eftersom att vi ska ha skolfoto då. sen så gick vi en snabbis på skopunkten och jag hittade 2 snygga klackskor. men dom ena fanns inte i min storlek och dom andra vet jag inte varför jag inte köpte dom,haha. men sen så tog vi bussen hem och medans vi väntasde på bussen höll alla vi tre på att kissa på oss,haha. men sen så kom jag tillslut hem och nu så sitter jag här. undrar om det går idol ikväll, för isåfall måste jag se på det. men om det inte är det får jag väl plugga, vi har ju matteprov imorgon och jag har inte pluggat nått:O men aja whatever. nu så ska jag kolla om mina kläder som jag har tänkt att jag ska ha imorgon ser bra ut. puss och kram skumbanan / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0