sista inlägget för idag

tjollahopp!

nu så har jag sett klart på idol.
på ridningen gick det bra och jag fick rida pint som är en söt lite tjockis. haha nej men han var väl bra,lite föör pigg kanske men det gick väl bra. fast jag blev ju lite avundsjuk på fanny som typ fick rida den bästa hästen men men. jag tror i´nte att det är något mera bra på tv:n ikväll så jag ska nog måla naglarna och sedan läsa lite. har typ inte läst på ja skit länge så det kanske kan vara bra. imorgon så börjar vi inte förns vid 9 så att jag kan sova ända fram till 8, skönt skönt. här får ni en låt, den som är med i 3 reklamerna ni vet säkert vilken när ni hör den. bra är den iaf:D

 / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0