min helg

Hej bloggen
Har typ vart upptagen hela helgen så det har inte blivit något bloggande förrän nu då. Igår så var vi iaf på kräftskiva hos några som vi känner lollo var där så vi badade typ mitt i natten det var iskallt(asså vi var typ i deras sommarstuga/torp.Juste vi hade match igår också och då vann vi med 2-0 tror jag de var.Och idag så har jag också haft match och vi vann med 2-0 igen och jag gjorde målen hihi:P.Nu måste jag duscha och sen så måste jag göra massa läxor så jag kommer inte skriva nå mer idag.Men ni får ha de bra.Puss/fanny

Kommentarer
Postat av: lollo<333

oj gjorde du båda målen??va duktig du e <3

2009-09-07 @ 21:46:43
URL: http://lollollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0