min helg

hejsan
jag bloggade ju inte igår så jag kan skriva nu vad jag gjorde.
Igår:
vid 5 så drog jag till jessica och där mötte jag elsa johanna ebba och jessica dåra.
Vi gick till kvantum för att löpa godis till kvällen.När vi hade handlat klart så gick vi hem till johanna och åt mat de blev tacos mumms! Sen så gick vi ner till hennes källare och valde en film de blev the grudge (en skräckis).
Och Elsa ville absolut inte se den för hon hatar skräck filmer men vi såg den ändå fast elsa blunda typ hela tiden:P
När filmen var slut så kom de en annan film på tv freaky friday hette den så vi såg lite på den och tog massa bilder.Kan tyvärr inte ladda upp dom eftersom att jajg inte hittar usbn:/Jag var iaf hemma lite efter elva och jag kanske gick och la mej nån gång vid tolv
Idag:
Så hade jag match på morgonen klockan 11 eller något sånt, jag var jätte trött plus att de var asvarmt. Men vi vann ialafall med 2-0 så det var ju bra! När jag kom hem åt jag lite lunch duchade och så har jag pluggat lite också. Ungeefär så har min helg sett ut.Puss på rumpan/fanny


Kommentarer
Postat av: elsa

hahha, den var ju suuperläskig XD

2009-09-21 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0