måndag

hej sötnosar!
nu har jag precis duchat så jag känner mej superfräch. hade träning idag det var ganska kul men lite kallt, de har blivit så höstigt eller vad man ska säga på sistonde. lite synd att sommaren är slut och de nästan är ett år kvar fast det är ju också lite mysigt med hösten.Förresten bloggade ju inte så mkt igår så jag kan berätta vad jag gjorde då. jag hade ju egentligen tänkt att plugga och så men sen så ringde elsa och frågade om vi skulle hitta på ngt och de ville jag ju såklart. så jag drog till elsa.hon skulle byta några byxor i skärholmen så vi åkte dit och sen så åt vi där också=)När vi kom hem så bakade vi bröd och kollade på en film(benjamin buttons otroliga liv) tror jag att den hette. men den var typ aslång så jag hann inte se klart den. de var ungefär de jag gjorde igår. nu ska jag nog plugga lite pusss/eran fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0