lördag

igår så var jag på kräftskiva hemma hos rebecca. det var ganska skoj. vi var typ dom ända ungdomarna där för det var mest vuxna. men vi åt kräftor och sen så var vi vid datan den mesta tiden. idag så väckte mamma mej vid halv 8 för att vi skulle gå in och sjunga till min lillebror som fyller år idag. vi gick upp så tidigt bara för att han redan var vaken så ja... men näär jag hade grattat han gick jag och lade mej igen. jag somnade om i någon timma men sedan vaknade jag och kunde inte somna om. så jag gick och lade mej framför tv:n och såg på reprisen av mtv video awards tror jag det hette. och ja det var väl bra fast jag orkade inte så hela. så jag gick och städade mitt rum. inte något som är så jätte kul men eftersom att vi ska få gäster senare kände jag mej tvungen.  sen så har jag även pluggat lite och suttit ute i solen i 15 minuter eller något liknande. nu så ska jag ta en dusch och tvätta håret. puss / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0