en del av min helg

sorry att jag inte inte skrev något igår innan vi åkte men jag hann aldrig. jag kanske hade berättat det innan men om jag inte gjorde det så kan jag berätta nu. eftersom att min mamma fyllde år i fredags så skulle hela familjen åka bort över helgen till ett hotell som jag och pappa hade bokat. så ja vi åkte dit vid halv 8 eller nått liknande och kom fram vid någon gång runt 9. visstja det var ju i norrköping som vi hade hotellet. så ja det var inte så långt ifrån stockholm men vi skulle ju bara stanna där i en natt så... när vi kom fram så gick vi och åt på en resturang och sedan gick vi och spelade biljard. jag sög då men det var kul ändå. sen så ville min brorscha bada så han gjorde det för att det fanns ju pool inomhus. jag var inge badsugen satt jag läste lite tidningar istället. sen så blev klockan redan kvart i tolv så vi gick till hotell rummet och förberedde oss för sängen. sen så hade vi ställt klockan på kvart över nio oc då så gick vi upp för att frukosten stängde vid 10. och hotell frukosten var super! jag åt tills jag kände mej spy färdig. sen så gick vi och körde fia m knuff som fanns där. senare så åkte vi in till centrum och gick där i någon timma. jag fick med mej hem ett par svarta jeans tights och en mössa. ja det är lite vad vi har gjort då. trodde att vi skulle stanna i norrköping längre men det gjorde vi inte pga några saker. ikväll så ska vi till mina kusiner och fira lite med dom. ska packa upp mina saker nu. kisses / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0