om igår

har typ inte packat något alls som jag sa att jag skulle göra förut. utan istället så har jag suttit vid datan och läst bloggar,chattat och så.. men jag tänkte berätta lite om igår för att jag har ändå inget att göra och jag har ingen lust att packa,haha. igår så var det ju orienteringdag och efter det så gick jag hem. det började ju plötsligt hagla så in i helvette och gissa om jag blev rädd? jag trodde fan att hela huset skulle gå sönder. men som tur var gjorde det inte det. sen så åkte jag,fanny och julia till skärholmen. ingen av oss köpte typ nått. eller jag köpte sminkborttagningsmedel och lite fika. sen när jag kom hem gick jag till mina kusiner och var där ett tag. sedan pallade jag mej hem och senare så kom rebecca och hennes mamma. vi var ute och gick i en halvtimma eller nått sånt och sedan åkte vi till lindex för det var tydligen någon clubbkväll där. jag hittade inga kläder där men jag köpte 3 st trosor,ett mineralpuder och några klistermärken till naglarna. ja det var typ var som hände igår. langar bild på det jag köpte. kram/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0