bio

hello sweeties kom hem från bion nyss var där med julia och vi såg ''prinsessa''.
Egentligen hade vi tänkt att se på the ugly truth men i sista sekunden så ändrade vi oss haha.
Filmen var ganska bra och rolig den får 7/10 av mej.Innan bion så var jag och mami på ngn möbelaffär och då såg vi simon och thomas (dom som e på tv och inreder) och deras söta hundar hih lite coolt=)
Igår så hade vi match och det var jättejämnt när de typ var en minut kvar så gjorde dom ett mål och dom vann med 1-0 typiskt va? Efter matchen så åkte vi till några som vi känner och åt middag där och så sen så kanske vi var hemma vid elva och då så läste jag min bok eller min och min det är jessicas men jag lånar den.Sandor slahs ida heter den om de  e ngn som undrar.Puss/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0