barnvakt

heej:)
nu så har jag lite tid att skriva. idag efter skolan så tog jag hem mina kusiner. inte dom som jag sov över hoss i helgen utan mina andra kusiner som är lite mindre. och ja det gick väl bra förutom att don höll på och bråkade med varandra lite men det gör ju alla syskon. sen så skulle vi ju gå hem från skolan och dagiset och dom gick ju bara sååå sakta.  så som tur var kunde min mamma komma och hämta oss så vi slapp gå hela vägen hem. för om vi skulle gått i deras takt skulle vi typ aldrig komma hem,haha. men iaf. sen när vi kom hem så fick jag lite belöning av min moster(deras mamma).

presentkort på hm. det är aldrig fel:D / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0