29 september

hejsan svejsan!

idag så har det ju varit skola som nästan alla andra dagar. vi hade ju en håltimma på 1 & 1/2 timma. så då gick eller vi tog bussen till donken. det var jag,fanny,sara och natalie som gjorde det. jag hade ju varken med med pengar eller remsa så att jag fick låna det. på donken så tog jag en cheese burgare,vatten och sen en mc flurrry. på sista lektionen som då var idrott skulle vi egentligen ha dans men det blev tråkigt nog inte det.  efter skolan gick jag hem och la mej i sängen. jag var jätte trött och höll på att somna men då så kom jag på att jag skulle ut och springa med frida och johanna. så jag hann vara hemma i en timma och då så gjorde jag typ ingenting. men sen så knallade jag iväg till spåret och mötte upp dom. det gick ganska bra att springa trots att jag flåsade som fan. det var jobbigt men det kändes superbra efter. vi sprang på 16 minuter vilket jag tycker var snabbt. så det är väl vad jag har gjort idag. tiden går så snabbt.nu så ska jag läsa lite bloggar och bara chilla. hörs senare! puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0