28 september

halloj
nu så har jjag nyss ätit middag.
idag så hade vi ingen so på morgonen så vi fick sovmorgon. det var jätte skönt att kunna sova äna fram till 20 i 9. efter skolan så gick jag hem och såg på tv. det var så himla skönt att slippa sätta mej och plugga direkt när man kommer hem. vi har typ inga läxor nu så. lite senare så gick jag till paulina. vi var ute och bara snackade. sedan så kom fanny,avin och valentina som gjorde oss sällskap eller vad man ska säga. sen så gick jag hem för att jag skulle åka till kk med pappa. jag skulle köpt ett par mjukisbyxor men det fanns inga i min storlek så jag fick inte med mej någonting hem. ikväll så tror jag att det skulle vara idol så det ska jag nog se. puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0