21 september

tjena
idag så började vi skolan vid halv nio,så vi hade en liten sovmorgon. jag gick upp när väckarklockan ringde och sedan så åt jag frukost och sedan så fixade jag mej. när jag var klar gick jag till skolan med musik i öronen som alltid. skolan började med so och vi pluggade till provet som är imorgon:O jag har pluggat ganska så mycket på dom första sidorna men det finns änn några sidor som jag inte änn har börjat pluggat på så jag har lite att göra ikväll,haha. skoldagen flöt på och vi hade inga speciella lektioner. på sista lektionen som var no så satt jag,fanny,madde och issa ute i koridoren och jobbade. vi pluggade på no provet som är på onsdag tror jag. sen så höll vi också på med varandras hår. det är min dag i skolan typ:P
ska börja att plugga nu. kram / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0