16:29

nu så är vi hemma igen.
eller ja vi har varit hemma ett tag men vi har pluggat. vi ska ju ha no prov imorgon som ni kanske redan vet. jag har pluggat lite men inte alls mycket så jagundrar hur det kommer att gå. jag har ju också spanska prov imorgon och där har jag knappt pluggat bågot förutom på lektionerna. men iaf, so provet gick väl sådär enligt mej. men jag svarade iaf på alla frågor så.. sen så hade vi idrott efter so provet. vi hade orientering, vi hittade bara en kontroll men det var väl bättre än ingenting? på torsdag så ska vi ha orienterings dag och jag undrar hur det kommer gå då... efter skolan så hämtade jag och fanny mina två kusiner och gick hem till mej. dom gick så himla sakta och det var därför som vi inte kom hem förns ett tag sedan. men nu så ska vi nog plugga. bye / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0