16 september

halloj
skrev bara ett inlägg igår men det varbara för att jag inte hade någon mera tid för att blogga. vid kvart över 7 tror jag det var, då så åkte ja,mamma och min lillebror till heron city för att min lillebror skulle klippa sig. medan han klippte sig så gick jag runt och kollade i dom få affärerna som fanns där. jag köpte inget men jag hittade ett par mjukis byxor som jag kanske ska köpa någon gång,haha. sen så kom vi hem precis till idol. så jag såg på det till klockan 9 då det slutade. sen så pluggade jag och fortsatte att läsa i frida tidningen tills jag blev trött och gick och lade mej. idag så har det ju varit skola och det hände inget speciellt. blev någon konstig mat så jag åt ingen lunch. ni fårstår säkert att jag var  vrålhungrig när jag kom hem. men nu så ska jag och fanny fixa en sak innan vi ska iväg och rida. ha det bra

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0