12 september

tjena
har inte skrivit på några dagar nu.
orkar inte ta upp vad jag har gjort varenda dag men jag kan berätta vad jag har gjort igår och idag. igår efter skolan så gick jag hem till rebecca. vi gick till ica och hon handlade lite och sedan gick vi till donken och var där i lite mera än en timma. där gjorde vi inget speciellt utan snackade bara. sen på kvällen så gick vi på bio och såg prinsessa. ja och den var bra.
idag så har jag varit borta typ hela dagen men nu så har jag kommit hem. issa och vanessa frågade om jag ville med på bio men jag orkar inte. och jag var ju trotts allt på bio igår så jag är inte så jätte sugen att se på bio idag igen även fast´det är kul. så jag och mamma har varit och hyrt en film till ikväll. ska snart iväg och köpa godis. puss / jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0