Första maj

Tjena
Nu har jag kommit hem från Lollo sorry att jag inte uppdaterade nått där förutom den dära gammla bilden som vi hittade på hennes data.Men i fredags så var vi på brasan hemma hos henne det var rätt så kul sen så kansek vi va där till typ halv tolv eller nått och gick å la oss 1 typ.Idag så badade vi först i sjön det var iskallt men ändå kul haha och jag var faktiskt ingen badkruka som loll säger att jag är för jag doppade hela kroppen plus huvet och det var askallt.Efter de så var vi och sålde kakor som dom skulle ha till sin klassresa och efter de så cyklade vi till konsum och köpte nudlar som vi åt vi åt ytp lunch fyra lite sent kanske haha.Och när vi hade ätit klart så åkte jag hem.Jag glömde säga att vi studste på typ hela tiden på hennes studsmmatta också.Lägger in lite biolder från idag och i går.

Brasan när den typ nädtan hade slocknat

Lollo när hon badar

På majbrasan

Jag på Lollos studsmatta:p

Lollo hoppar (:

Och min lilla katt visst har han fina ögon?/fanny




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0