7 maj

jag blir så irriterad. hade nyss skrivit ett inlägg och det bara raderas typ.
det försvinner bara. tycker att det är dåligt. och det här är inte första gången det händer häller.
tänkte berätta lite om min dag.
imorse när jag vaknade var jag trött som vanligt. satt jag tänkte att jag säkert sulle hinna
at sova nån minut till men det skulle jag inte ha gjort för att det blev ganska stressigt.
´när jag gick upp och tittade mej i spegeln så såg jag att itt hår var lockigt.
det var bara för att jag hade gått och lagt mej med blött hår. och jag hann inte platta det heller satt jag fick gå med det till skolan. inte värdens snyggaste precis. jag tycker att det är jätte fint med lockigt hår men mitt var inte så snyggt,haha. skolan flöt på som vanligt och inget speciellt hände förutom en sak på livskunskapen som blev lite väl känslosam. men annars så var det som vanligt. sen under den tiden som jag har varit hemma har jag sett på tv och chillat. ha det bra / j 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0