24 maj

Hej på er allihopa!
Kom hem från stan för ett tag sedan jag köpte en klänning till skolavslutningen,bild kanske kommer senare om jag nu hittar min kamera.Men jag har iaf pluggat lite på musik provet och engelska läxan så hoppas att de kommer att gå bra.
Snart så kommer några som har haft ett bröllop hit och ska lämna lite tårta och sånt som blev kvar och det är ju tur för jag är jätte sötsugen haha.

Har ni tänkt på att de var jätte fint väder på dagen och nu hipps vipps har de kommit värsta åskmolnet över solen här fast de kanske bara är vid mitt hus eller jag venne haha.Förresten nu så äre drygt två veckor kvar till sommarlovet och de kommer bli hur skönt som helst med lite semester.Nu så måste jag fortsätta med musiken hare bra./fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0