torsdag

Hejsan
Idag så har jag vart på fotbollsmatch på morgonen vi vann typ med 9-0 haha men de anrda laget var inte särkilt bra så det var ju inte så konstigt.Efter de så var jag lite med julia och amanda vi var lite på datan men sen så var typ amanda tvungen att gå hem men vi följde henne en bit.Efter de så gick jag och julia hem till mej och bakade kladdkaka som blev jättegod haha.Vi kanske ska vara med amnada lite senare eller jag vet inte men hoppas:).Tyvärr så har jag inga bilder från dagen men jag ska bli bättre på att lägga in bilder det är ju inte så kul att läsa en blogg som typ inte har nå bilder men jag ska som sagt bli bättre på de.Kramar/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0